Σελίδες

Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2021

ΤΟ ΟΡΘΟ ΚΑΙ ΥΠΑΡΚΤΟ

Για όσους συν Έλληνες, φίλους, γνωστούς, που αναρωτιούνται για τους λόγους της μεταβολής, δεχόμενος καθημερινά τηλεφωνήματα αλλά και ζώσα επικοινωνία, τους ενημερώνω και δηλώνω ότι, και αυτή η μεταβολή συμπεριλαμβάνεται στον όρκο - νόμο της ύπαρξης μου και ας ανατρέξουν σ' αυτόν

Ο αγώνας μου για το στόχο και το σκοπό της απελευθέρωσης του ανθρώπου, δε ανακόπτεται επειδή η Νόησή μου δεν αποδέχεται το αποκλίνον και το ανύπαρκτο αφού και τα δύο τα αποκλείει η αποδεικτική διεργασία της Αξίας της Λογικής 

Να προσφέρουμε τα μέγιστα όλοι οι άνθρωποι με τη ψήφο μας στην Ελλήνων Συνέλευσις, κατά τις επερχόμενες ΕΘΝΙΚΕΣ εκλογές είναι η μόνη απάντησή μου στα ερωτήματά τους

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΖΩΗ ΜΟΥ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΟΥ (1ο)

  Η άγνοια του πολίτη, εξασφαλίζει νομικό (ζωτικό) χώρο στον δανειστή, (τράπεζα, fund, δικηγόρο κ.ά.), να τον εξαπατήσει για να υπάρχει Δε σ...